Grandpa and Grandma



Ni gambar kenangan Atuk aku ngan Nenek aku time muda-muda dulu.

Gambar ni diambil pada 27 - 7- 1949


Masa ni Nenek aku 16 tahun dan Atuk aku 21 tahun.





Nenek aku bagitau kaklong aku, dan kaklong aku bagitau aku yang masa ambik gambar kat atas ni nenek aku terpaksa berdiri atas kerusi sebab nak sama tinggi dengan datuk aku. Haha.. Datuk aku ni tinggi. Nenek aku pernah cerita yang waktu ni cinta sedang nak berputik... hehe yelah sebab time tu mak bapak yang jodohkan so anak dara kenelah terima suka tau tak. Tapi hasilnya....

Bukan senang tau nak kumpul macam ni bila semua dah ada family masing-masing. Tapi dalam gambar ni pon ada yang takda.

Kat bawah ni gambar Atuk ngan Nenek aku yang diambil sewaktu berdating di jambatan menara berkembar petronas. Dulu panjat kerusi sekarang ni kat atas jambatan lak. Haha




P/s: sayang wa(atuk) ngan nenek



0 Response to Grandpa and Grandma