NOT REALLY GOOD DAY I GUESS...


Hari ni macam biasalah aku pergi kerja. Tapi bezanya aku harini macam tak semangat je. Tak tau lah kenapa. Ape yang aku buat semua rasa malas. Nak menjahit pun asyik salah jer. Banyak kali kene bukak semula jahitan tu. Aku sungguh tak serius hari ni. Banyak benda yang berlaku yang aku tak dapat nak tulis dalam ni.

Tak banyak yang berlaku hari ni. Keletihan dah mula melanda di jiwa ni. Terasa sangat macam tak nak menjahit dah. Haha.. Of kos aku suka menjahi tapi maksud aku ialah menjahit baju yang aku design. Bukannya baju yang biasa ni.. contohnya macam baju kurung. Bukan nya nak demand sangat kan tapi harini perasaan tu terlintas kat diri aku ni. Macam mane pon aku tau kene start dari bawah dulu kan. Pastu cari lah jalan nak naik kan. Haha

Tapi tadi time nak balik ada lah kelakar sikit. Aku naik KTM dari stesen Bank Negara ke Sentul dulu Kemudian die patah balik pi Batu Tiga. Bukan apa la... sebab alas nak berdiri je.. haha. Time nak pi sentul ni depan aku ada sorang budak pompan ni. Baru habis SPM katenyelah. Aku tengok die ni lain macam je. Tengok ke luar tinggkap macam gelisah je. Lepastu ada pengumuman dah nak sampai stesen sentul. Time tu lah die dah cuak gile. Bila dah berenti die tanya aku kenapa train ni tak lalu segambut? Hahaha.. rupanya salah train da. Die punyalah frust.... Dah lahh baru sampai dari melaka. Salah train lak tu... Penat sangat kot sampai salah train. Tapi lepas tu die naik train betul lah.

Hopefully somthing great will happen to me tomorrow. I really need it.

0 Response to NOT REALLY GOOD DAY I GUESS...