New Me


Dah lama betul tak berblogging ni. Sekarang ni nak sambung balik perjalanan hidupku.. Hehe.. Dah kerja dekat Melaka Batik House almost 5 month.. banyak yang aku lalui. Bukan Dari segi kerja sahaja malah kehidupan aku. Huhu..

Ok now.. dari segi kerja.. pengalaman semakin bertambah, ilmu bertambah, boleh dikatakan segala-galanya bertambah.

Sebagai seorang yang dipertanggungjawabkan untuk mereka fashion pakaian untuk sesebuah company bukan tugas yang mudah. Tapi disebabkan tunjuk ajar semua yang ada, dapatlah juga belajar perkara yang aku tak tahu sebelum ni.

Ok.. first and for most... Fashion yang aku buat untuk pakaian batik. And i know nothing about batik. Tapi dalam tempoh yang diberi kenalah belajar and study pasal batik. And at last tahu lah jugak pasal batik walaupun masih banyak lagi yang tak tahu sebenarnya. Sepanjang kerja untuk Melaka Batik House ada beberapa koleksi yang aku buat.

Kat bawah ni first koleksi aku lah kire ni.. huhuhu















1 Response to New Me

  1. Nazira says:

    seyes...cantik siot rekaan ko